کد خبر: ۶۶۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
تعداد بازدید: ۳۴۳
مقام مسئول در وزارت کار خبر داد:
حقوق و مطالبات مدیرعامل بانک رفاه کارگران که طی یک سال گذشته مجموعا بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان می‌شد، روز گذشته به حساب این بانک عودت داده شد.
بازگشت۲۴۰ میلیون تومان از حقوق و مزایای مدیرعامل بانک رفاه به حساب بانک/مدیرعامل برکنار می‌شود؟

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، این مقام مسئول با تاکید براینکه همه ارکان نظام باید از موضوع شفاف‌سازی استقبال کنند، گفت: شایسته است همه افراد در هر رده و مسئولیتی که شائبه دریافت‌های غیرمتعارف و خارج از چارچوب را دارند بگونه‌ای عمل کنند که با ایجاد شفافیت‌های لازم، این شائبه‌ها رفع شود. گزارش خبرگزاری ایلنا حاکی از آن است که احتمال تغییر در مدیریت بانک رفاه کارگران منتفی نیست.

 

مدیرعامل بانک رفاه برکنار می‌شود؟

 

از سویی دیگر خبرگزاری فارس نیز در خبری در همین‌باره نوشته است که "مدیرعامل بانک رفاه به دلیل دریافت حقوق‌های نامتعارف از سمت خود برکنار می‌شود."

 

بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و نظر به دستور اکید رئیس جمهور نسبت به عزل مدیران متخلف در زمینه دریافت حقوق‌های نامتعارف، بر این اساس علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه از سمت خود برکنار می‌شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: