کد خبر: ۶۶۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۱۶۷۷
هافبک تیم استقلال توضیحاتی درباره اظهارنظر اخیر خود ارائه کرد.

رحمانی:افتخار می کنم از آن گودال وحشتناک بیرون رفتم/از آنها نمی گذرمبه گزارش خبرداغ به نقل از  کاپ،بختیار رحمانی امروز در گفت و گویی اظهار داشته بود که در تبریز علیه او و کردستان شعار سر داده می شد.

این موضوع با واکنش هایی از سوی هواداران تراکتورسازی همراه شد و به همین دلیل رحمانی ناچار به ارائه توضیحاتی درباره این اظهارنظر خود شد.




رحمانی:افتخار می کنم از آن گودال وحشتناک بیرون رفتم/از آنها نمی گذرم

وی عنوان کرد:خدارو شکر. دوستانه عزیز ترک زبان عزیزان ناراحت نباشید.من هیچ موقع بی احترامی به کسی نکردم و نخواهم کرد. واقعا همه مردم در تبریز به بنده لطف داشتن. ولی یادتون نره اون همه فحاشی که به من و خانوادم شد در ورزشگاه واقعا فقط می خواستند خیلی چیزارو سر من خالی کنند. و هیچ موقع آدم نباید از حق خودش بگذره و من هیچ موقع اون آدمارو نخواهم بخشید. اون موقع از همه چیز بدتر این بود که اون موقع نمیتونستم حرف بزنم. واقعا زجر کشیدم ولی حالا میتونم و فکر میکنم. هیچی هم نگفتم در مقابل اون همه نا مهربانی های که بهم شد. به خودم افتخار میکنم که از اون گودال وحشت ناک خودم رو با سربلندی بیرون کشیدم.

رحمانی:افتخار می کنم از آن گودال وحشتناک بیرون رفتم/از آنها نمی گذرم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تیراختور عاشقی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
0
هیچ وقت ازت نمیگذریم که سوتی های که عمدا جلوی استقلال تو جام خذفی دادی عمدا خودت کردی که استقلال برنده شه یعدم چه انتظار داری مارو خر حساب کردی .برو ببینم چیکار میکنی امسال با یک میلارد هفصدتا
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
دیگه هیچ نگران نباش بختیار دوست داشتنی 30میلیون هوادار پشتته
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
هرکسی در شان و منزلت خودش حرف میزند، آقای رحمانی درسته برای تراکتور زحمت کشیدی ولی خیانت هم کردی، خیانتکار آخر عاقبت ندارد، منتظرت میمانیم برای نشان دادن گودال وحشتناک واقعی تبریز...
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: