کد خبر: ۶۶۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
تعداد بازدید: ۱۴۸۷
تکلیف ماندن مگویان و ابراهیمی در استقلال مشخص نیست و آبی ها همچنان با شهباززاده هم به توافق صد درصدی نرسیده اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،منصوریان برای استقلال لیگ شانزدهم خریدهای خوبی کرده و در هر پست با ترافیک بازیک خوب روبروست ولی او از همان روزهای ابتدایی برگزاری جلساتش او با پندار توفیقی و یک نفر دیگر در ساختمان خیابان شیخ بهایی از مسئولان استقلال خواست جز لیست فروشی که اعلام می کند، کسی از استقلال نرود. از مردان موردنظر او که قرار نبود استقلال را ترک کنند، حیدری و رحمتی ماندند ولی تکلیف مگویان و ابراهیمی هنوز مشخص نیست و شهباززاده را هم باید به این دو نفر اضافه کرد.

 

هرایر مگویان

ساعاتی بعد از پایان جام حذفی راهی ارمنستان و با وجود شروع تمرینات استقلال فعلا برنگشته و خبری از او نیست. شایعه شد قبل از رفتن قراردادش را برای دو سال با استقلال تمدید کرده که با تکذیب مدیربرنامه هایش روبرو شد. قصه این است که اولا استقلال با داشتن این همه مدافع میانی (کنعانی زادگان، حاج محمدی، مدافع برزیلی و منتظری در صورت برگشتن) به او نیاز دارد یا نه؟ نکته دوم هم اینکه مگویان مفاد پیش قرارداد تمدید 2 ساله اش را قبل از ترک ایران در دفتر پندار توفیقی امضا کرده و فقط منتظر واریز مطالباتش است تا برگردد.

 

امید ابراهیمی

کنسل شدن اردوی تیم ملی در ارمنستان و اتریش به ضرر استقلال شد. قرار بود ابراهیمی پیش از برگزاری این اردوها، توافقش برای ماندن در استقلال را اعلام کند ولی حالا که خبری از اردوی تیم ملی نیست، ابراهیمی همچنان می تواند به زندگی اش دور از استقلال ادامه بدهد. او هنوز از حضور در قطر و الاهلی ناامید نشده و به همین دلیل تا برگزاری انتخابات رییس جدید این تیم برای تعیین تیم بعدی اش صبر می کند. استقلال به بازیکنی که 1/5 میلیارد یورو می ارزد، چقدر پیشنهاد تمدید قرارداد می دهد؟ مثلا 1/5 میلیارد تومان؟

 

سجاد شهباززاده

اینکه در استقلال می ماند، تقریبا قطعی است ولی پیشنهاد خوبی از سوی پرسپولیس دارد با چکی پر از صفر که به امضای حسین هدایتی رسیده است و رونوشتش به طارمی هم داده شده. مشکل اصلی شهباززاده عدم پرداخت مطالبات مالی اش است. او با استقلال قراردادی 3 ساله در ابتدای لیگ سیزدهم بست که سال آخرش مشروط بر تامین شرایط مالی بود. استقلال با شماره 10 هنوز بر سر مبلغ این فصل صحبت نکرده چون شهباززاده همه چیز را منوط به پرداخت طلب های قبلی اش کرده است. اما همینکه بلافاصله بعد از جلسه با افشارزاده و قول های شفاهی او و بدون اینکه پولی به حسابش واریز شود، به تمرین می رود و مورد استقبال منصوریان قرار می گیرد، احتمال حضورش در استقلال را زیاد می کند. او همچنان مرد اول خط حمله استقلال منصوریان است حتی با وجود خریداری رضایی و افشین.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: