کد خبر: ۶۶۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
تعداد بازدید: ۵۲۰
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:
مصادف با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)، حجت الاسلام و المسلمین آقای محسن قمی، حجت الاسلام و المسلمین محسن‌زاده را به عنوان رئیس جدید مرکز اسلامی امام علی (ع) وین معرفی و از تلاش ۷ ساله جناب حجت الاسلام منتظری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، این مراسم با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش و سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و نمایندگانی از مراکز اسلامی آلمان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه و ارتیش و برخی از علویون مقیم اروپا برگزار شد. 

حجت‌الاسلام قمی؛ معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم گفت: مراکز اسلامی در اروپا در صف اول مبارزه با تروریسم و داعش قرار دارند که با رفتار خشن و غیر انسانی خود باعث مشوش شدن افکار عمومی نسبت به اسلام عزیز شده‌اند. منطق مراکز اسلامی منطق عقلانیت، اخلاق و دعوت به همزیستی مسالمت‌آمیز است و رسالت این مراکز توسعه معنویت، دیانت و اخلاق الهی، انسانی و خانواده است. 

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی تاکید کرد: همه بشریت از زبان مشترکی برخوردارند که‌‌ همان زبان کرامت علی رغم تنوع نژادی و فرهنگی و زبانی، انسانی و فطرت الهی است که در نهاد همه انسان‌ها به ویژه جوانان به ودیعه نهاده شده است و مراکز اسلامی در اروپا باید هرچه بیشتر از این زبان مشترک برای ارتباط افزون‌تر با افکار عمومی بهره بگیرند. 

معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری ضمن قرائت حکم حجت الاسلام و المسلمین محسن‌زاده وی را به عنوان روحانی مسلط به چند زبان و دارای تجربه فراوان در عرصه تبلیغ در خارج از کشور معرفی نمود و برای وی آرزوی توفیق در مسئولیت جدید کرد و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین منتظری در دوران مسئولیت خود به ویژه در حوزه آموزشی و تهیه متون دینی به زبان آلمانی برای تدریس در مدارس اسلامی تقدیر و از وی به عنوان نماینده شایسته شیعیان اتریش، مسیحیت کاتولیک و نیز مسئولین حکومتی اتریش و هم‌چنین جامعه اسلامی و برادران اهل سنت یاد کرد و حضور گسترده مردم به ویژه جوانان، را در این مراسم تودیع و معارفه نشان از قدر‌شناسی آنان از این نماینده خدمتگزار حوزه علمیه قم دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: