کد خبر: ۶۶۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۵۲۶
کمپانی یونیورسال پیکچرز تاریخ پخش فیلم آدم برفی ( The Snowman) که اقتباسی از رمانی به همین نام از "یو نسبو" است را 13 اکتبر 2017 اعلام کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از فیلم نت نیوز: کمپانی یونیورسال پیکچرز تاریخ پخش فیلم آدم برفی ( The Snowman) که اقتباسی از رمانی به همین نام از "یو نسبو" است را 13 اکتبر 2017 اعلام کرد.

تاریخ اکران آدم برفی The Snowman

کمپانی یونیورسال پیکچرز تاریخ پخش فیلم آدم برفی ( The Snowman) که اقتباسی از رمانی به همین نام از "یو نسبو” است را 13 اکتبر 2017 اعلام کرد. نقش اول فیلم بر عهده ی مایکل فاسبندر است. او نقش کارآگاه ارشد تیمی از جرم شناسان نخبه را ایفا می کند که در مورد ناپدید شدن یک قربانی در زمان بارش اولین برف زمستانی در حال تحقیق است. ترس او از این است که این اتفاق، کار یک قاتل سریالی فراری باشد. کاراکتر فاسبندر باید به کمک همکار جدید تیزهوشش بین پرونده های خشن دهه های قبل و این مورد جدید از بی رحمی ارتباطی پیدا کند تا بتواند این شیطان باورنکردنی را قبل از بارش برف بعدی به دام بیندازد.

سایت Deadline برای اولین بار خبر داد که ربکا فرگوسن ( بازیگر مأموریت غیرممکن – ملت سرکش: Mission: Impossible: Rogue Nation) شارلوت گینزبورگ (       بازیگر روز استقلال: بازخیز: Independence Day: Resurgence) هم به جمع بازیگران این فیلم پیوستند.

توماس آلفردسون (کارگردان فیلم تعمیرکار خیاط سرباز جاسوس: Tinker Tailor Soldier Spy) کارگردانی این کار را بر عهده دارد و جفت فعال کمپانی Working Title یعنی تیم بیوان و اریک فلنر بهمراه رابین اسلووو و پائودور گوستافسون (دختری با خالکوبی اژدها: The Girl With The Dragon Tattoo) تهیه کنندگی این فیلم را عهده دار هستند. کمپانی تولید فیلم Working Title با کمپانی Park Film Another همکاری دارد و نسبو، نیکلاس سالومونسن، مارتین اسکورسیس، آلفردسون، لیزا چیسین و امیلیا گرانگر تهیه کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده دارند.

فیلمبرداری فیلم از 18 ژانویه آغاز شده و تمامی لوکیشن های فیلم به طور کامل در کشور نروژ (شهرهای اسلو، برگن و مناطقی از رجوکان) است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: