کد خبر: ۶۶۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۴۹۴
قائم مقام آموزشی وزارت بهداشت گفت: دانشجویان متقاضی میهمانی یا انتقال از امروز (سه‌شنبه اول تیر )می توانند اطلاعات خود را در سامانه " میهمانی و انتقال دانشجویان" وزارت بهداشت ثبت کنند.
آغاز ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان پزشکی از امروز
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،دکتر حمید اکبری با اعلام این مطلب اظهار کرد: تا کنون دانشجویان برای میهمانی و نقل انتقال بین دانشگاه‌های داخل مجبور می شدند درخواست خود را به صورت کتبی و شفاهی به دانشگاه‌ مورد نظر ارسال کنند، اما با راه اندازی سامانه میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان در وزارت بهداشت این امرتسهیل می شود.


وی در ادامه تصریح کرد: دانشجویان متقاضی جابجایی و میهمانی می توانند از امروز یکم تیر ماه اطلاعات خود را وارد سامانه کنند. این اطلاعات در مرداد ماه بررسی  و نتایج آن تا دهم شهریور ماه قبل از شروع ترم جدید اعلام خواهد شد.

دکتر اکبری یاد آور شد: هدف از راه اندازی این سامانه تسریع و تسهیل رسیدگی به تقاضاهای میهمانی و انتقال دانشجویان علوم پزشکی کشور و جلوگیری از مکاتبات ومراجعات غیر ضرور به دانشگاه ها و ستاد وزارت بهداشت است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در پایان خاطر نشان کرد: ثبت درخواست میهمانی وانتقال و همچنین رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای مذکور به صورت کتبی قابل قبول نیست و صرفاً از طریق ثبت درخواست های میهمانی به آدرس http://Guest.behdasht.gov.ir    و سامانه ثبت درخواستهای انتقال به آدرس http://Transmission.behdasht.gov.ir صورت می گیرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: