کد خبر: ۶۶۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۱۵۶۴
بازیکن جدید استقلال از برانکو رخصت گرفت؛
مهاجم فصل گذشته ذوب آهن یکی از آن بازیکنانی بود که سر خواستنش دعوا بود و با داشتن پیشنهاد از دو تیم پرسپولیس و استقلال و چند تیم اروپایی ترجیح داد به جمع آبی پوشان برود.
مقایسه مبلغ پیشنهادی پرسپولیس و استقلال به کاوه رضاییبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  کاوه رضایی كه مدتی با پرسپولیسی ها در حال مذاكره بود، به شکلی عجیب از سمت باشگاه پرسپولیس به طرف استقلالی ها رفت و با این تیم قرارداد بست.

 

گفته می شود رضایی با بختیار رحمانی خرید جدید استقلالی ها رابطه خوبی دارد و همین رابطه هم در استقلالی شدن او موثر بوده، اما نقش اصلی را رقم نجومی استقلالی ها برای مبلغ قرارداد كاوه تعیین کرده است.

 

بر این اساس، كاوه 1.7 میلیارد تومان از استقلال گرفته كه 600 میلیون آن نقد بوده است. این رقم در فوتبال ایران بسیار قابل توجه است. در عین حال پرسپولیسی ها هم به کاوه قول قرارداد 1.4 میلیاردی با 500 میلیون نقد را داده بودند.

 

حالا باید منتظر ماند و دید كه آیا قرارداد كاوه هم مثل قرارداد بختیار برای استقلالی ها دردسر درست می كند یا نه. استقلالی ها به خاطر قرارداد بختیار، حاشیه های زیادی را پشت سر گذاشتند.

 

اما نکته عجیب دیگر درباره پیوستن رضایی به استقلال این است که وی پس از توافق با استقلالی ها با برانکو تماس گرفت و او را از تصمیمش مطلع کرد. رضایی از برانکو رخصت گرفت و سرمربی سرخ های برای شاه ماهی نقل و انتقالات آرزوی موفقیت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: