کد خبر: ۶۶۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹
تعداد بازدید: ۴۰۵
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارزیابی درونی همه دانشکده‌ها و موسسات پرستاری، داروسازی، دندان‌پزشکی و پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسیده است.
اتمام ارزیابی دانشکده‌های علوم پزشکی آزاد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سیدعلی ابطحی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: بر اساس نتایج ارزیابی این دانشکده ها و موسسات رتبه بندی شده و نواقص دانشکده‌هایی که در رتبه‌های پایین‌تر قرار گرفته‌اند مشخص می‌شود، سپس این دانشکده‌ها باید نواقص خود را برطرف کنند تا اریابی مجددا انجام شود.

ارزیابی درمانی-آموزشی بیمارستان‌های دانشگاه آزاد

وی در ادامه از ارزیابی درمانی-آموزشی بیمارستان‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: طبق مصوبه وزارت بهداشت، ارزیابی درمانی و ارزیابی آموزشی بیمارستان‌ها باید به صورت همزمان انجام شود.به عبارت دیگر معاون آموزشی به صورت جدا و معاونت درمانی به صورت جدا ارزیابی نمی کنند،بلکه این ارزیابی به صورت مشترک است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بیمارستان امیرالمومنین دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پایلوت سه هفته گذشته اعتبار بخشی شد و بعد سایر بیمارستان‌ها ارزیابی آموزشی درمانی می شوند.سنجه های  ارزیابی آموزشی_درمانی بیمارستان‌ها شامل تکریم ارباب رجوع،ایمنی بیمارستان،کیفیت آموزش و درمان و... می شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: