کد خبر: ۶۶۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۸۲۸
حاج صفی به جای سپاهان به آبی ها قول داد؛
استقلالی ها به شدت در انتظار حضور لژیونر ملی پوش در تهران و عقد قرارداد با وی هستند.
تماس بمب نقل و انتقالات با منصوریان؛ بیایم ایران در استقلال بازی می کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شنیده می شود احسان حاج صفی روز گذشته طی تماس تلفنی که با علیرضا منصوریان داشت، بار دیگر به وی تاکید کرد که اگر پیشنهاد اروپایی نداشته باشد و قصد ادامه فوتبال در ایران داشته باشد، قطعا مقصدش استقلال خواهد بود.

 

در حالی که سپاهانی ها نیز منتظر پاسخ حاج صفی هستند، هافبک ملی پوش کشورمان در تماس با سرمربی استقلال به وی اطمینان خاطر داد که مقصدش در ایران تنها استقلال است. اما خب استقلالی شدن وی منوط به این است که او پیشنهاد قابل توجهی از تیم های خوب اروپایی نداشته باشد.

 

شنیده می شود که حاج صفی تمایلی هم به حضور در لیگ شیخ نشینان ندارد و ترجیح می دهد که اگر بازی در اروپا برایش میسر نبود، لیگ ایران را برای ادامه فوتبالش انتخاب نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: