کد خبر: ۶۶۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۷۹۶
همه دیپورت شدند پولادی شماره 8 گرفت؛
درحالی كه اغلب تيم‌های قطری بازيكنان ايرانی خود را ديپورت كرده‌اند مدافع سابق تیم ملی تنها لژيونری است كه قراردادش را تمديد كرده است.
سرباز فراری 2 سال دیگر در قطر تمدید کرد + عکس

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه الشحانیه قطر برای دو فصل دیگر قرارداد مهرداد پولادی بازیکن ایرانی خود را تمدید کرد. الشحانیه که فصل اخیر در لیگ یک قطر حضور داشت به لیگ ستارگان این کشور صعود کرده و با توجه به دیپورت بازکنان ایرانی از این بازی ها تاکنون پولادی تنها ایرانی است که فصل آینده قطعا در لیگ ستارگان قطر حضور خواهد داشت.

 

اما نکته جالب قرارداد پولادی در این است که این بازیکن در پایان فصل جاری فوتبال قطر و در ادامه تلاش ها برای بازگرداندن او به ایران مدعی شده بود که یک فصل دیگر با الشحانیه قرارداد دارد اما اکنون قرارداد خود با این تیم را برای دو فصل آتی تمدید کرده است.

 

جالب اینکه باشگاه الشحانیه در اعلام خبر تمدید قرارداد پولادی او را یکی از ۲۰ بازیکن برتر جام جهانی برزیل معرفی کرده است.

 

گفتنی است پولادی فصل آينده در ليگ ستارگان قطر پيراهن شماره هشت الشحانيه را به تن خواهد كرد.



سرباز فراری 2 سال دیگر در قطر تمدید کرد + عکس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: