کد خبر: ۶۶۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۰۰
زهرا سعیدی :
نماینده مجلس دهم با اشاره به حساسیت فراکسیون زنان در مجلس کنونی گفت:برای انتخاب هیات رییسه فراکسیون زنان به تعامل و اندیشه بیشتری نیاز داریم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا زهرا سعیدی در نشست چالش‌ها و فرصت‌های پیشروی زنان ایران در مجلس دهم گفت: هنوز هیات رییسه فراکسیون زنان مشخص نشده است و به دلیل آنکه این فراکسیون بسیار حساس است تصمیم داریم با صبر، تحمل و اندیشه هیات رییسه آن را انتخاب کنیم. 

وی با بیان اینکه همه کمیسیون‌ها فراکسیون زنان هستند، به حضور زنان در کمیسیون‌های مختلف اشاره کرد و گفت: من به عنوان دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات قطعا دغدغه‌های نیمی از کارکنان آموزش و پرورش که زن هستند و دانش آموزان دختر را می‌دانم. 

نماینده مردم مبارکه ادامه داد: فراکسیون زنان جدای از کمیسیون‌ها نیست و شاهدیم که امروز در همه جای مجلس صحبت از زنان است. 

سعیدی خاطرنشان کرد: در ارتباط با اینکه عارف به ریاست مجلس نرسید گله نمی‌کنم اما ایشان آنقدر توانمند و بزرگوار هستند که کسانی که امسال به ایشان رای ندادند سال دیگر به اخلاقیات و توانایی‌های ایشان پی می‌برند و دور او را می‌گیرند. 

در ادامه این مراسم الهه کولایی نیز اظهار کرد: یک وجه مهم حقوق بشر و دموکراسی، مساله زنان است. 

وی ادامه داد: یک نماینده ظرفیت عظیمی برای دفاع از حقوق مردم داردکه باید به طورکامل از آن استفاده کند. 

این فعال حوزه زنان اظهار کرد: باید از هر نوع فرد گرایی و خود محوری بپرهیزیم. هرجا تفرقه داشتیم عرصه را به رقیب واگذار کردیم اما شاهد بودیم که تحولات اخیر نتیجه یکپارچگی ماست. 

وی با تاکید بر وجه نظارتی مجلس گفت: مجلس باید زبان مردم باشد و برای کسانی که اخلال ذهنی برای مردم ایجاد می‌کند اعتراض کند و آن‌ها را درجلسات مجلس بخواهند. 

کولایی تاکید کرد: برای ارتباط مستمر بین نمایندگان زن مجلس و فعالان این حوزه باید ساختاری ایجاد شود تا از این طریق انتقال تجربه صورت بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: