کد خبر: ۶۶۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۳۸۸
مدیر کل روابط عمومی مجلس مطرح کرد؛
مدیر کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خبر اقامت نمایندگان با هزینه‌ی هر شب یک و نیم میلیون تومان در هتل استقلال را تکذیب کرد.
تکذیب خبر اقامت چند میلیونی نمایندگان در هتل‌های پایتختبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهدی کیایی مدیر کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر اقامت نمایندگان در هتل‌های مجلل تهران با هزینهٔ هر شب اقامت یک و نیم میلیون تومان، اظهار داشت: اصل این موضوع صحت ندارد، زیرا هیچکدام از نمایندگان از ابتدای نمایندگی تاکنون در هتل استقلال یا هتل‌های مشابه تهران نبوده‌اند.

او با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان با هماهنگی آموزش و پرورش در مهمانسرای فرهنگیان و آموزش و پرورش هستند، متذکر شد: دیگر نمایندگان هم در هتل‌های معمولی و متوسط تهران هستند که هزینه آنها هر شب ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان یعنی یک‌دهم آن مبلغ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: