کد خبر: ۶۶۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
تعداد بازدید: ۴۴۶
کافی است به ده سال پیش برگردیم و به یاد بیاوریم که برند سامسونگ آن زمان چه جایگاهی داشت و حال پس از یک دهه به چه جایگاهی دست یافته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: کافی است به ده سال پیش برگردیم و به یاد بیاوریم که برند سامسونگ آن زمان چه جایگاهی داشت و حال پس از یک دهه به چه جایگاهی دست یافته است. اوضاع آن قدر تغییر کرده که سامسونگ توانسته برند قدرتمندی مثل سونی را کاملا به حاشیه ببرد. یک گزارش جدید هم منتشر شده که جایگاه ممتاز سامسونگ در آسیا را تایید می‌کند.

برترین برند آسیا انتخاب شد


برترین برند آسیا انتخاب شد

این گزارش براساس داده‌های یک موسسه تحقیقات بازار هنگ کنگی منتشر شده. این گزارش نشان می‌دهد برند سامسونگ از نظر توقعات مصرف‌کنندگان مطلوب‌ترین برند در کل آسیا است. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که این نتایج براساس رای‌گیری از نمونه‌های آماری به دست آمده و به هر حال ممکن است با رای‌گیری موسسات تحقیقاتی دیگر شاهد نتایج  متفاوتی باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: