کد خبر: ۶۶۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۸۹۴
مدیردفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از برق گرفتکی و مرگ یک جوان در اراک در حین کبوتر بازی خبرداد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایرنا: مدیردفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از برق گرفتکی و مرگ یک جوان در اراک در حین کبوتر بازی خبرداد.

علی عزیزآبادی در گفت و گویی افزود: این جوان 29 ساله برای به دام انداختن یک کبوتر از پایه برق 20 کیلوولت بالا رفت ، که در این مسیر دچار برق گرفتگی شد.

وی ادامه داد: این جوان به دلیل بی دقتی و بی احتیاطی پس از نزدیک شدن به خط برقدار و وارد شدن شوک به وی ، از پایه سقوط کرده و دردم جان سپرد.

مدیردفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار کرد: همه ساله بی احتیاطی و نادیده گرفتن مقررات ایمنی برق ،منجر به از دست دادن جان عده ای می شود.

وی تاکید کرد: تابلوهای هشدار دهند برای آگاهی شهروندان در محل های خطرناک نصب شده است بنابراین مردم باید به این تابلوها توجه کرده تا مشکلی برای خود و شرکت توزیع برق به وجود نیاورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: