کد خبر: ۶۶۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۷۰۸
عزت‌الله پورقاز مدافع فصل گذشته ملوان بود كه با دعوت به تيم ملي، اسمش سر زبان‌ها افتاد.
به گزارش خبرداغ ،در بازي با گوام و بعد از اخراج بيرانوند، پورقاز درون دروازه تيم ملي قرار گرفت كه همين مساله شهرت او را بيشتر هم كرد. دوست نزديك مهدي طارمي و سردار آزمون، كماكان به حضورش در تيم ملي ادامه مي‌دهد. او در مسابقه با قرقيزستان از سوي كارلوس كي‌روش به عنوان هافبك دفاعي تيم ملي به بازي گرفته شد. اسم پورقاز اين اواخر به خاطر اعلام علاقه منصوريان به جذب وي دوباره سر زبان‌ها افتاد.

 

سرمربي استقلال كه در شب افتتاحيه يويو2016 در استوديوي شبكه سه حاضر شده بود تا به كارشناسي بازي فرانسه و روماني بپردازد، در بخشي از سخنانش مدعي شد كار پيوستن پورقاز به جمع آبي‌پوشان تهراني تمام شده است.

 

با اين وجود صبح روز بعد مسوولان باشگاه استقلال خوزستان به تندي عليه استقلالي‌هاي پايتخت موضع گرفتند و مدعي شدند پورقاز در حال حاضر بازيكن آنها محسوب مي‌شود. اين وسط خود عزت هم عذر خواسته و گفته چون با باشگاه اهوازي توافق كرده ديگر نمي‌تواند به پيشنهاد منصوريان فكر كند. اگر اين اتفاق نهايي شود و او در خوزستان باقي بماند، پورقاز به ركوردي جالب دست مي‌يابد و به بازيكني تبديل مي‌شود كه ظرف دو سال شانس بازي در پرسپوليس و استقلال را از دست داده است!

 

او پيش از آغاز ليگ چهاردهم مد نظر علي دايي بود، اما در آن زمان پرسپوليسي‌ها منتظر تعيين تكليف سيد جلال حسيني بودند. با به طول انجاميدن ماجراي سيد جلال، در نهايت پورقاز هم ترجيح داد ريسك نكند و براي تضمين حضورش در ليگ برتر به ملوان منتقل شود.

 

حالا او بازيكني است كه به خاطر عجله در انتخاب باشگاه، يك بار فرصت بازي در پرسپوليس را از دست داده و بار بعد شانس آبي‌پوش شدن از كفش رفته است. آن هم در حالي كه با توجه به شرايط سرخابي‌ها در زمان مذاكره با او، احتمال فيكس شدن پورقاز در هر دو تيم وجود داشت!

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: