کد خبر: ۶۶۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۴
تعداد بازدید: ۱۵۵۹
احسان حاج‌صفي فصل موفقيت‌آميزي را در ليگ دسته دوم آلمان سپري نكرد.

احسان حاج‌صفي فصل موفقيت‌آميزي را در ليگ دسته دوم آلمان سپري نكرد؛ تيمش به دسته سوم سقوط كرد و خودش هم بازيكن مازاد شناخته شد. حالا آزاد بودن احسان باعث شده است شايعاتي در مود بازگشت او به ايران و حضورش در پرسپوليس و استقلال در سطح رسانه‌ها منتشر شود.

 

به گزارش جام، برخي مي‌گويند برانكو روي جذب او اصرار دارد و برخي ديگر هم حدس مي‌زنند استقلال براي جبران عقب‌ماندگي‌اش از حريف ديرينه، دنبال استخدام حاج‌صفي است. مجموعه اين اتفاقات در حالي رخ مي‌دهد كه احسان در آخرين روزهاي سال94 با يك خبرگزاري مصاحبه كرد و به صراحت گفت در صورت بازگشت به ايران فقط براي سپاهان توپ خواهد زد. حالا بايد ديد حاج‌صفي زير قولش مي‌زند و سرخابي مي‌شود يا نه؟ هرچند همچنان محتمل‌ترين گزينه در مورد او ادامه حضور در اروپا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: