کد خبر: ۶۶۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
تعداد بازدید: ۱۰۰۳
بختیار رحمانی علاقه مند است شماره 7 را بپوشد. مجیدی هم به او چراغ سبز نشان داده ولی احتمال رقم خوردن چنین اتفاقی زیاد نیست
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،از روزی که فرهاد مجیدی در جریان بازی استقلال و مس، تعویض شد، دور افتخار زد و با میادین فوتبال وداع کرد تا همین حالا استقلال هرگز پیراهن شماره 7 را از بایگانی اش خارج نکرد. لیگ شانزدهم اما شاید این طلسم را بشکند و احتمالا بختیار رحمانی را با این شماره خواهیم دید.

 

رحمانی وقتی با استقلال قرارداد بست، از سورپرایز بودن شماره پیراهنش خبر داد:«من دو شماره را انتخاب کرده ام که یکی همان شماره همیشگی ام است و دیگری یک شماره است که یک سورپرایز برای هواداران خواهد بود و به زودی آن را اعلام می‌ کنم». شماره همیشگی رحمانی در فولاد و تراکتورسازی، 11 بود. شماره ای که در ابتدا قرار بود به تن رحمانی برود. شماره 11 استقلال آن روزها در یک قدمی رفتن بود ولی جابر انصاری ماند.

 

این تصمیم رحمانی با واکنش منفی شدید هواداران مجیدی مواجه شد ولی چند روز بعد، خود مجیدی چراغ سبز را به رحمانی نشان داد:«برخلاف حرف هایی که در این چند سال درباره پیراهن شماره 7 از قول من ساخته اند، باید بگویم که اگر قرار بود این شماره پیراهن بایگانی شود باید خیلی قبل تر از اینها در زمان آقای نامجومطلق این اتفاق رخ می داد و باعث می شد هرگز شماره 7 به من نرسد! به همین خاطر امیدوارم در این فصل هر بازیکنی که دوست دارد، پیراهن شماره هفت را بپوشد».

 

منصوریان اما همچنان نظر قطعی اش را برای دادن پیراهن شماره 7 به رحمانی اعلام نکرده است:«این قول را به فرهاد می ‌دهم هر بازیکنی که لیاقت داشته باشد پیراهنش را به او می ‌دهم اما اگر بدانم بازیکنی هم ‌وزن این پیراهن نیست، این پیراهن را نگه می‌ دارم. پیراهن فرهاد را به کسی می ‌دهم که بدانم لیاقت «فرهاد مجیدی» شدن را دارد. ترجیح می ‌دهم که این پیراهن مورد حمایت فرهاد قرار بگیرد و بازیکن از دست فرهاد پیراهن را تحویل بگیرد».

 

رحمانی شماره 7 را می خواهد و مجیدی هم اجازه اش را صادر کرده ولی احتمال وقوع چنین اتفاقی زیاد نیست. با رفتن برهانی، شماره 9 خالی است و این یعنی رسیدن جابر انصاری به شماره موردعلاقه اش. پس شماره 11 خالی می شود و رحمانی به این شماره می رسد تا 7 همچنان بایگانی شده بماند. البته دوستان استقلالی رحمانی به او پیشنهاد داده اند برای بالا بردن محبوبیتش شماره 44 را بپوشد که هم مضرب 11 (شماره موردعلاقه او) است و هم ضریبی از عدد 4، نماد استقلال.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: