کد خبر: ۶۶۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۳۴۳
رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی مسکن یکی از راهکارهای بهبود بخشیدن به سرعت خروج از رکود است.
تسهیلات ۸۰ میلیونی رکود مسکن را از بین می‌برد
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، حسام عقبایی اظهار داشت: «در شرایط فعلی اقتصاد بنده یکی از موافقان ارائه تسهیلات خرید مسکن هستم و معتقدم خروج مسکن از رکود نیازمند تحریک تقاضا است.»

وی افزود: «برخی اقتصاددانان معتقدند این تحریک تقاضا گرانی ایجاد می کند ولی به اعتقاد من شرایط امروز به گونه ای نیست که تورم ایجاد کند و از موجبات گرانی مسکن باشد.»

عقبایی ادامه داد: تسهیلات 80 میلیون تومانی یکی از راهکارهای بهبود بخشیدن به سرعت خروج از رکود است ولی در مجموع از موجبات رونق نیست.

وی خاطرنشان کرد: «ارائه تسهیلات بر اساس منطق و اصول باید در اختیار تولیدکنندگان ساختمان قرار گیرد ولی در شرایط فعلی با توجه به رویکردهای اقتصادی دولت این فرصت ها از انبوه سازان حرفه ای مسکن سلب شده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: