کد خبر: ۶۶۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۳۸
شبی که منصوریان در برنامه کارشناسی بازی رومانی و فرانسه از حضور پورقاز در استقلال خبر داد همه تقریبا از این نقل وانتقال مطمئن شدند.
به گزارش خبرداغ،شبی که منصوریان در برنامه کارشناسی بازی رومانی و فرانسه از حضور پورقاز در استقلال خبر داد همه تقریبا از این نقل وانتقال مطمئن شدند. اگرچه منصوریان در روزی این ادعا را مطرح کرد که روز قبلش استقلال خوزستان با این بازیکن توافق کرده بود اما این ماهیت فصل نقل وانتقالات است. این که یک بازیکن امروز با تیمی به توافق برسد و فردا سر از تیم دیگری در بیاورد چندان عجیب نیست. حتی تا امروز بعد از ظهر هم رسانه‌ها با وجود تکذیب‌ مسولان استقلال خوزستان، پورقاز را استقلالی می‌دانستند. اما ساعاتی پیش این مدافع ملی‌پوش آب پاکی را روی دستان استقلالی‌ها ریخت و قراردادش را به صورت رسمی ثبت کرد.

 

گذشتن از پیشنهاد استقلال تهران و حضور در ترکیب اصلی این تیم مطمئنا کار سختی است. کار سختی که پورقاز انجام نداد و به قول شفاهی‌اش به مسولان استقلال خوزستان که هیچ ضمانت اجرایی نداشت پایبند بود. کافی است نگاهی به گزینه های این چند روز سرخابی‌ها از جمله وحید امیری و کاوه رضایی و بقیه بیندازید تا متوجه شوید که پورقاز چه کار ارزشمندی انجام داده. وفا کردن به عهد در این روزها دری نایاب است.

آی اسپورت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: