کد خبر: ۶۶۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
تعداد بازدید: ۶۲۸
دو آلبوم تک‌نوازی سه‌تار استاد احمد عبادی در دستگاه شور،چهارگاه، سه‌گاه، راست‌پنجگاه، ماهور، همایون، آواز ابوعطا، بیات ترک، افشاری، بیات اصفهان و دشتی توسط انتشارات ماهور به بازار عرضه شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت موسیقی ما: دو آلبوم تک‌نوازی سه‌تار استاد احمد عبادی در دستگاه شور،چهارگاه، سه‌گاه، راست‌پنجگاه، ماهور، همایون، آواز ابوعطا، بیات ترک، افشاری، بیات اصفهان و دشتی توسط انتشارات ماهور به بازار عرضه شد.

دو آلبوم تک‌نوازی استاد عبادی منتشر شد

این مجموعه شامل ١٣ قطعه از اجراهاى استاد احمد عبادى است. در بخشى از متنِ دفترچه سى‌دى آمده است: «شیوه‌ى نوازندگى استاد عبادى در سه‌تار منحصربه‌فرد بود. تک‌نوازى‌ها و همنوازى‌هاى او در برنامه‌هاى رادیو، به‌ویژه در برنامه‌هاى گل‌ها، از آثار ماندگار اوست و همچنان در یاد و خاطره‌ دوستداران موسیقى ایرانى خواهد ماند.»

در همین متن سخنى نیز از خود استاد احمد عبادى آمده است به این مضمون: «موسیقى همیشه در خانواده‌ى ما بوده است، یعنى موسیقى اصیل ایرانى که امروزه مى‌شنوید مال خانواده‌ى من بوده و در خانواده‌ى من شکل گرفته است. جدّم مرحوم آقاعلى‌اکبر، پدرم آقامیرزا عبدالله و عمویم آقاحسینقلى موسیقى‌دانان قدیم بودند.» در این دو سى‌دى بداهه‌‌نوازى‌هایى در دستگاه‌هاى شور، چهارگاه، سه‌گاه (دو اجرا)، راست‌پنجگاه، ماهور و همایون و نیز در همه‌ى آوازها آمده است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: