کد خبر: ۶۶۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۲۶۴
از سوی شورای نگهبان؛
شورای نگهبان نظر خود را در مورد طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی اعلام کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی که با اصلاحاتی در جلسه مورخ سوم خرداد ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، در جلسه مورخ ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده نظر شورا به شرح زیر اعلام می‌شود:

۱ – علیرغم اصلاح به عمل آمده چون نهاد ملی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی یک نهاد جدید است و همان دستگاه‌های اجرایی سابق نیست، ایراد بند اول قبلی این شورا کماکان به قوت خود باقی است.

۲ – علیرغم اصلاح به عمل آمده در مواد ۵ و ۶، ابهام سابق رفع نشده است و علاوه بر این ذیل ماده ۶ مبنی بر مکلف کردن دولت به فراهم کردن تمهیدات قانونی لازم جهت تشکیل این نهاد واجد ابهام است، پس از رفع ابهامات مذکور اظهارنظر خواهد شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: