کد خبر: ۶۶۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۶۷
حسین هدایتی گفته پرسپولیس متعلق به میلیون ها ایرانی است و خبرهای خوبی هم در راه است.

هدایتی نوشت: «پرسپوليس متعلق به ميليونها ايرانى وطن پرست است. شايد نمونه بارزى از اقتصاد مقاومتى اين باشد كه ما هـواداران پرسپوليس با توجه به كمبود منابع مالى به كمك مديران خود رفته و در جهـت يارگيرى و تقويت تيم محبوبمان بشتابيم اينجانب به عنوان يك هـوادار كوچك كنار مسؤلين باشگاه بوده و هـيچگونه نقشى در انتخاب و يا مذاكره و يا ملاقاتى با بازيكنان نداشتم و بنده بدون هـيچ انتظارى هـمكارى با باشگاه داشتم.

 

پيراهن پرسپوليس ارزشمند است عاشقان براى پيوستن و تمديد قرارداد دست ازپا نميشناسند و فرصت را از دست نميدهـند. يادمان باشد با شكستن پاى ديگران راه نخواهـيم رفت يادمان باشد با شكستن دل ديگران خوشبخت تر نخواهـيم شد و از تهـمت زدن به يكديگر در اين ماه رمضان بپرهـيزيم ما هـواداران با تأمين بازيكنان ديگر برابر ليست جناب برانكو تيمى قدرتمند وارد زمين خواهـيم كرد هـمدل و هـمراه باشيم خبرهـاى بهـترى در راه است».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: