کد خبر: ۶۶۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۳۹
سرانجام بعد از کلی انتظار، لیست بازیکنان مازاد استقلال رسما از سوی این باشگاه اعلام شد.

سرانجام بعد از کلی انتظار، لیست بازیکنان مازاد استقلال رسما از سوی این باشگاه اعلام شد؛ فهرستی که 8بازیکن را در بر می‌گرفت و به تایید علیرضا منصوریان رسیده بود. مسلما هیچ‌یک از این بازیکنان از اینکه در لیست مازاد تیم قرار گرفته‌اند خوشحال نیستند، اما از بین آنها فقط یک نفر به شکل «فوری» به موضوع اعتراض کرد. مهدی مومنی که نیم‌فصل پارسال از نفت تهران خریداری شده بود، تنها دقایقی بعد از انتشار لیست بازیکنان خروجی، به موضوع واکنش نشان داد و علیه منصوریان مصاحبه کرد. مومنی در مصاحبه‌هایش گفته منصوریان از پارسال با او مشکل داشته است. نکته مهم‌تر اما به ادعایی مربوط می‌شود که این بازیکن مطرح کرده و البته تا کنون تکذیب هم نشده است. او گفته وقتی بین دو نیم‌فصل تصمیم به جدایی از نفت گرفته، موضوع را با باشگاه در میان گذاشته و باشگاه هم خواهان اعلام رضایت منصوریان شده است. در این بین سرمربی سابق نفت زیر برگه مربوط به اظهار رضایتش در مورد جدایی مومنی، نوشته بود که او می‌تواند به هر تیمی غیر از استقلال برود! جالب اینکه بعد از این اتفاق، مدیران نفت رضایتنامه مومنی را درست به مقصد باشگاه استقلال صادر کردند تا معلوم شود اختلاف بین آنها و منصوریان تا چه حد جدی بوده است. با این همه اما، در حال حاضر سوال مهم‌تر این است که چرا منصوریان نمی‌خواسته مومنی را به استقلال بدهد؟

 

دو فرضیه با یک متهم

تا پیش از آنکه خود منصوریان به ادعای مومنی عکس‌العمل نشان بدهد و رسما بگوید چرا مخالف انتقال این بازیکن به استقلال بوده، می‌توان دو فرضیه احتمالی را برای این رفتار علیمنصور مطرح کرد که البته هیچکدام از آنها هم به سود او نیست. فرضیه اول این است که منصوریان دلش نمی‌خواسته خط حمله استقلال با حضور مومنی تقویت شود و شانس مظلومی برای بردن جام افزایش بیابد، چرا که در این صورت احتمال تغییر کادرفنی در استقلال به شدت کاهش پیدا می‌کرد و منصوریان به این راحتی نمی‌توانست روی نیمکت مورد علاقه‌اش بنشیند. فرضیه دوم اما آن است که مومنی از نظر منصوریان بازیکن مفیدی نبوده و او که احتمال کوچش به استقلال در پایان فصل را بسیار بالا می‌دانسته، دلش نمی‌خواسته در تیم جدید هم یک بار دیگر با مومنی روبرو شود. حالا باید خود منصوریان توضیح بدهد که چرا زیر برگه اعلام رضایتش برای جدایی مومنی، چنین جمله بحث‌برانگیزی نوشته بود؟!

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: