کد خبر: ۶۶۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۲۲۸
اولین تمرین رسمی پرسپولیس امروز از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید کاظمی توسط برانکو ایوانکوویچ استارت خورد.
برانکو و تنها 3 ستاره؛ پرسپولیس 96 رسما استارت زدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ پس از بازگشت از زاگرب و طبق برنامه قبلی تمرین تیمش را رسما از امروز در ورزشگاه شهیدکاظمی آغاز کرد. حضور پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه کاظمی برای تمرین به این دلیل بود که مجموعه ورزشی درفشی‌فر در حال آماده‌سازی و کاشت چمن قرار دارد. در ادامه حاشیه‌هایی از این تمرین را مشاهده می‌فرمایید.

 

* جاده خاکی منتهی به مجموعه شهیدکاظمی باعث ایجاد گردوخاک فراوانی شد به طوری که این گردوخاک به چمن هم ورود کرد و بازیکنان را در انجام تمرین دچار مشکل کرد.
* در حالی که بازیکنان در حال تمرین هستند در بخشی استادیوم کارگران مشغول جوشکاری هستند که تمرکز بازیکنان را برهم ریخته است.


*  حدود 50 هوادار با حضور در استادیوم کاظمی با بازیکنان پرسپولیس دیدار کردند که البته به دلیل ممنوعیت حضور هواداران و اصحاب رسانه از حضور در مجموعه محروم شدند.
* در آغاز تمرین برق ورزشگاه دچار مشکل شد که حضور ماموران اداره برق را در پی داشت و آنها به برطرف کردن مشکل پرداختند.


* در حالی که گفته می‌شد محمود خوردبین در فصل جدید سرپرستی تیم را برعهده ندارد او امروز جزو اولین نفراتی بود که در تمرین حضور یافت.
* برانکو ایوانکوویچ به همراه کادرفنی کرواتش زودتر از سایر بازیکنان در محل تمرین حضور یافت و کادرفنی‌اش آیتم‌های مدنظر را در زمین پیاده کرد.


* از بازیکنان حاضر در اولین تمرین پرسپولیس می توان به محسن مسلمان، علی علیپور، رضا خالقی‌فر، عباس آیینه‌چی، احسان الوان‌زاده، محمد رحمتی، محمد انصاری و شهاب زاهدی اشاره کرد.


* پیش از آغاز تمرین یک رأس گوسفند قربانی شد تا پرسپولیسی‌ها اینگونه برای فصل جدید آماده شوند.


* محسن مسلمان که گفته می‌شد کارهای نهایی مربوط به تمدید قراردادش را انجام نداده با حضور در تمرین آمادگی‌اش را برای عقد قرارداد با این تیم نشان داد.
* تمرین بدون حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: