کد خبر: ۶۶۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۷۸۵
باوجود آنکه قرار بود مراسم تشییع پیکر حبیب محبیان از ساعت 15 امروز 22 خرداد آغاز شود؛ برگزاری مراسم به ساعت 17 موکول شده است.
هم‌اکنون صدها نفر از علاقمندان به حبیب؛ در مقابل خانه این هنرمندِ درگذشته تا کناره‌های جاده تجمع کرده‌اند و اداره‌ی راهنمایی و رانندگی جاده‌های منتهی به محل زندگی حبیب محبیان را مسدود کرده است.

از قرار معلوم جمعیت زیادی از شهرهای اطراف و تهران عازم رامسر برای شرکت در مراسم خاکسپاری حبیب شده‌اند. بسیاری از آنها نیز تصاویری از این خواننده را در دست دارند و تعدادی از تصاویر حبیب نیز روی خودروها نصب شده است. همچنین صدای ترانه‌های این خواننده پیشکسوت از خودروهای افرادی که در مراسم حضور یافته‌اند، شنیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، پیکر مرحوم حیبب محبیان در منزل وی گردانده شد و با گفتن ذکر "یا حسین" و "لا اله الا الله" دور خانه گردانده شد. سپس برای دقایقی در داخل خانه قرار گرفت. قرار است پیکر وی به امامزاده محمد منتقل شود.

شمار جمعیت لحظه به لحظه در حال افزایش است. تخمین زده می‌شود که شمار جمعیت از سه هزار نفر گذشته باشد.

حبیب محبیان روز گذشته براثر ایست قلبی در سن 63 سالگی درگذشت.
ازدحام مردم در مراسم تشییع پیکر حبیب محبیان+تصاویر

ازدحام مردم در مراسم تشییع پیکر حبیب محبیان+تصاویر

ازدحام مردم در مراسم تشییع پیکر حبیب محبیان+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: