کد خبر: ۶۶۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید: ۸۰۶
مدافع تیم استقلال عنوان کرد:انتظار دارم در این تیم همه جام ها را ببرم.

میلاد زکی پور پس از پیوستن به استقلال در پیامی خطاب به هواداران این تیم نوشت:از اینکه اینجا هستم خوشحالم چون می دانم استقلال بهترین تیم ایران است. احساس قشنگی دارم . از زمانی که بچه بودم علاقمند بودم به استقلال بپیوندم. و اکنون این فرصت را دارم که اینجا در کنار بهترین بازیکنان ایران بازی کنم.بازی کردن در اینجا دشوار است.

 

وی افزود:من انتظار دارم در این تیم همه جام ها را ببرم. می خواهم بهترین عملکردم را در تمرینات به نمایش بگذارم و وقتی که مربی به من فرصت داد تا بازی کنم، بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم. امروز برای من و خانواده ام بهترین روز است.بسیار خوش اقبال هستم که توانستم اعتماد آقای منصوریان را به خود جلب کنم و تلاش می کنم ثابت کنم که این اعتماد بیهوده نبوده است. همچنین از هواداران می‌خواهم حمایتم کنند تا جواب اعتمادشان را بدهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: