کد خبر: ۶۶۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۹۱۸
حضور وحید امیری و مهرداد محمدی در پرسپولیس، احتمال جدایی عالیشاه از این تیم را جدی‌تر کرده است. عالیشاه فصل پیش گل‌سازترین بازیکن لیگ برتر بود.

شایعات حضور عالیشاه در اروپا یا سرباز شدن او و پیوستنش به تراکتورسازی، جدی‌تر از همیشه شده است. عالیشاه فصل‌ پیش شروع خوبی در پرسپولیس نداشت اما نیم فصل دوم با 4 گل و 6 پاس گل، توانست به یکی از ستاره‌های تیم و گل‌سازترین بازیکن لیگ تبدیل شود. بعد از پایان لیگ، تراکتورسازی تلاش زیادی برای سرباز کردن او انجام داد و عالیشاه با یک باشگاه ترکیه‌ای هم وارد مذاکره شد اما در نهایت تصمیم گرفت برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پای میز مذاکره بنشیند. مذاکراتی که با ورود امیری و محمدی، ممکن است هیچوقت انجام نشوند.

 

مشکل خدمت سربازی، درخواست بالای رقم قرارداد و احتمال لژیونر شدن عالیشاه، باعث شده پرسپولیسی‌ها از نگه داشتن او ناامید شوند و دو ستاره چپ پای نفت و راه آهن را پای قرارداد بیاورند. در صورت حضور همزمان وحید امیری و مهرداد محمدی در پرسپولیس، پرونده عالیشاه در این باشگاه بسته خواهد شد.

 

برانکو بلافاصله بعد از ورود به ایران، اعلام کرد به هر دو خرید جدید پرسپولیس نیاز دارد و می‌خواهد از امیری و محمدی همزمان در ترکیب اصلی استفاده کند. تصمیمی که نشان می‌دهد روی عالیشاه، حساب چندانی باز نکرده است. عالیشاه اگر بتواند مشکل سربازی‌اش را حل کند، فصل بعد در ترکیه به میدان می‌رود و در غیر این صورت، دو فصل آینده بازیکن تراکتورسازی خواهد بود.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: