کد خبر: ۶۶۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
در دیدار روز پنجشنبه علی نورزاد مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ایران و عارف عسگراف معاون وزیر حمل و نقل آذربایجان توسعه همکاری دو کشور در حوزه حمل و نقل بررسی شد .

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، علی نورزاد در این دیدار که با حضور محسن پاک آیین سفیر کشورمان در آذربایجان برگزار شد، کارهای صورت گرفته در راستای تکمیل خط ریلی رشت - آستارا را مهم ارزیابی کرد.
وی گفت: جمهوری آذربایجان با مشارکت مالی جهت احداث و بهسازی مسیر خط ریلی رشت - آستارا می تواند نقش مهمی در اتصال دالان شمال – جنوب ایفا کند .
نورزاد همچنین با تشریح ظرفیت های فنی و مهندسی ایران در حوزه حمل و نقل و سدسازی، خواهان تشکیل یک گروه کاری برای یافتن راه های همکاری در حوزه حمل و نقل بین دو کشور شد.
عارف عسگراف معاون وزیر حمل و نقل آذربایجان نیز با اشاره به روند سریع توسعه مناسبات دو کشور، گفت: مشارکت آذربایجان برای تکمیل خط ریلی رشت - آستارا جدی است.
وی دالان ریلی شمال - جنوب از روسیه تا بندرعباس را دارای اهمیت فوق العاده دانست و گفت: باید تلاش کنیم که این مسیر هر چه زودتر تکمیل شود.
عسگر اف با تشکیل کار گروه آذربایجان و ایران برای یافتن راه های همکاری موافقت کرد و قرار شد در سفر به ایران، این طرح اجرایی شود. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: