کد خبر: ۶۶۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۱۵۶۴
به گفته ی مدیر برنامه های وحیدامیری،وی امروز به پرسپولیس می پیوندد.
ضربه مهلک پرسپولیس به استقلال با این خرید رویایی

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بازیکنی که با پافشاری منصوريان ،شماره 10 نفت شد و با او به تیم ملی رسید.

 

منصوریان حالا از امیری دلخور است برای اینکه پای قول و قرارشان نمانده و می خواهد به پرسپولیس برود و در کنفرانس مطبوعاتی اش هم رسما این دلخوری را مطرح کرد.


به گفته یکی از مسئولان نقل و انتقالات استقلال ، پیشنهاد چشمگیر تیم رقیب براي اميري،2میلیارد تومان است و رقمی دو برابر رقم پیشنهاد آبی ها ، كه وحید را هوایی کرده است.


استقلال برای زون چپ ، تنها روی وحید امیری در این پست حساب باز کرده بود و برای همین است که امیری بیشتر از اینکه یک خرید رویایی و بی مانند برای برانکو باشد،کاری ترین ضربه به استقلال منصوریان است که خیلی از برنامه هایش را به هم می ریزد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
فک نکنید فقط امیری از آسمون افتاده رو زمین... وقتی منصوریان میتونه ی بازیکن بسازه قطعا دومیش هم کاری نداره... کلی بازیکن جوون هستند که در این پست فقط میدان میخواند تا دیده بشند... امیری خودشو فروخت... وگرنه تو استقلال فیکس بود حالا باید پشت خط عالیشاه و شایدم محمدی بشینه... این موضوع درس بزرگی واسه ما جوونا میشه که تو زندگیمون خودمونو نفروشیم... همیشه باید آهسته و پیوسته حرکت کرد... وقتی درآمدت تو نفت خیلی کمه ولی تو تیم ملی چون دیده شدی الان با یک و دویست استقلال می تونستی رشد کنی و به پله بعدیت فکر کنی که درامدی بالاتر از دو میلیارد پرسپولیس با هدایتیشونه... متأسف واست آقای امیری فقط جلو پاتو دیدی و خودتو خراب کردی... اما درس عبرتی شدی واسه ما جوونا که خود فروشی تکنیم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: