کد خبر: ۶۶۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۳۱۰
لاریجانی در پیامی به روسای مجالس اسلامی؛
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت و تاکید کرد:رمضان فرصتی بزرگ برای تقویت همدلی، برادری و وحدت میان برادران مسلمان است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی و شخصیت‌های جهان اسلام تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

السلام علیکم و رحمةالله و برکاته

خرسندم صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌های خود را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نیایش و پرهیزگاری به جنابعالی ابراز نمایم.

رمضان فرصتی است بزرگ برای تقویت همدلی، برادری و وحدت میان برادران مسلمان با هر مذهب، قوم و ملیتی و مجالی برای زدودن زنگارها و پیرایه‌های تعصبات جاهلی و غیر اسلامی.

عالیجناب

اعتقاد راسخ دارم عبور از بحران‌های دشوار، سخت و تأسف بار کنونی در جهان اسلام و دستیابی به ثبات، امنیت و آرامش پایدار منوط به تحکیم همکاری، انسجام و یکپارچگی میان کشورهای مسلمان براساس درک و احترام متقابل است. منافع راهبردی همه کشورهای اسلامی در گرو مبارزه با ناامنی، تفکرات افراطی- تکفیری و گروه‌های تروریستی و دوری از هر گونه اختلاف و تفرقه است.

پارلمان اسلامی ایران راهبرد دیپلماسی پارلمانی خود را تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های نزدیک با مجالس کشورهای اسلامی و تلاش برای ایجاد همگرایی و انسجام جهت رفع مشکلات، چالش‌ها و تهدیدهای فراروی امت اسلامی به ویژه رژیم اشغالگر قدس قرار داده است و در این راستا از هر گونه گفت‌وگو و تعامل سازنده و مؤثر استقبال می‌کند.

از خدای سبحان موفقیت روزافزون جنابعالی، سربلندی و عزت جهان اسلام و ملت‌های مسلمان را مسئلت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: