کد خبر: ۶۶۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
تعداد بازدید: ۲۷۸
عصر امروز برگزار می شود؛
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از جلسه عصر امروز -سه شنبه- نواب رییس مجلس با نمایندگان در کمیسیون های تخصصی خبر داد.
به گزارش خبرداغ،اکبر رنجبرزاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره این جلسه گفت: نواب رییس مجلس عصر امروز در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند و توصیه های لازم را به نمایندگان برای حضور در کمیسیون های مختلف خواهند کرد.
وی در پاسخ به این سوال مبنی بر این که اگر ظرفیت کمیسیون های تخصصی بالای 23 نفر باشد چه اتفاقی می افتد؟ اظهار داشت: طبق آیین نامه داخلی مجلس در هر کمیسیون تخصصی باید 23 نفر عضو باشند، اگر توصیه های امروز به نتیجه نرسد و باز هم برخی کمیسیون ها بیشتر از ظرفیت عضو داشته باشند، نواب رییس مجلس با روسای شعب 15 گانه جلساتی را برگزار می کنند و در آن جا تصمیمات لازم گرفته می شود.
این عضو هیات رییسه مجلس گفت: در آن جلسه اگر کمیسیونی بالای 23 نفر عضو داشت، برخی از اعضای آن را به کمیسیون های اولویت دومشان می فرستند و اگر کمیسیون های اولویت دوم آن ها نیز پر باشد به ناچار، آن ها را در کمیسیون هایی که ظرفیت های خالی دارند عضو می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: