کد خبر: ۶۶۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۲۵۲
رامبد جوان که تا کنون به شیوه‌های مختلفی حمایت خود از محیط زیست را نشان داده است،
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رامبد جوان که تا کنون به شیوه‌های مختلفی حمایت خود از محیط زیست را نشان داده است،

جوان مدتی است که فرهنگ‌سازی در حوزه حفاظت از محیط زیست را آغاز کرده است و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا علاوه بر ابراز حمایت و علاقه خود نسبت به این مهم، مردم را نیز به احترام به محیط زیست تشویق کند.



جوان پیشتر نیز در برابر اتفاقاتی که به نوعی سلامت محیط زیست را تهدید می‌کردند، واکنش نشان می‌داد؛ او بارها در مصاحبه‌های خود با اعلام اینکه عاشق محیط زیست است و آسیب‌هایی که به این محیط وارد می‌شود او را بسیار ناراحت و غمگین می‌کند، خواستار برپایی یک تشکل مردم نهاد هنرمندان حامی محیط زیست شده بود.

تهیه‌کننده و مجری برنامه «خندوانه» سال گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «طبیعت ۳۶۰ درجه» از دلنگرانی‌های خود درباره محیط زیست و مسوولیت شهروندان برای حفاظت از داشته‌های ارزشمند ملی سخن گفت؛ او تاکید کرد که «باید یادمان باشد که اگر از محیط زیست‌مان محافظت نکنیم،‌ برای ما اتفاقات ناگواری می‌افتد، از آن مدل اتفاق‌هایی که شاید فقط در فیلم‌ها دیده‌ایم؛‌ فارغ از این وقتی محیط زیست آسیب ببیند افسردگی به سراغ آدمیزاد می‌آید و باید به این وجه ماجرا هم توجه داشت.»

جوان در این برنامه شکار غیرمجاز حیوانات را از چالش‌های جدی محیط زیست عنوان کرد و افزود: موافق صد درصد ممنوع کردن شکار هستم،‌ به نظر من باید برای شکارچیان غیر مجاز، مجازات جدی در نظر گرفته شود؛‌ البته سازمان محیط زیست اقدامات خوبی مثل افزایش محیط بانان و تعیین جریمه‌های نقدی سنگین برای شکارچیان غیر مجاز انجام داده،‌ اما باید توجه داشت که شاید پرداخت جریمه نقدی برای خیلی ها امکان‌پذیر باشد و باید در کنار این اقدامات به فکر راهکارهای موثرتری بود. جوان همچنین در سال ۹۲ نسبت به حادثه‌ی رخ داده برای پلنگ تنکابن ابراز تاسف و خطاب به رییس سازمان محیط زیست اعلام کرد که جامعه هنری آماده هر نوع همکاری برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: