کد خبر: ۶۶۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
تعداد بازدید: ۷۸۶
حکم قنبرزاده فعلا صادر نشده چون وزیر می ترسد با انتصاب او، منصوریان از استقلال برود و هواداران آبی دوباره رودرروی گودرزی قرار بگیرند.
به گزارش خبرداغ،حکم قنبرزاده فعلا صادر نشده چون وزیر می ترسد با انتصاب او، منصوریان از استقلال برود و هواداران آبی دوباره رودرروی گودرزی قرار بگیرند. به همین دلیل هم هست که شاید تا اطلاع ثانوی، استقلال با همین هیئت مدیره ادامه بدهد تا آب ها از آسیاب بیفتد.

 

بهرام افشارزاده دیگر مثل قبل تمایل چندانی به کار کردن در استقلال به عنوان مدیرعامل ندارد. او از تذکر وزیر بابت عدم رعایت سقف ناراحت است و به استعفا فکر می کند. او می خواهد قبل از اینکه اعضای هیئت مدیره جدید انتخاب شده و نامش خط بخورد، خودش برود.

 

محمود گودرزی طبق معمول می خواهد اعضای هیئت مدیره سرخابی ها را تغییر بدهد. او با مشی استقلال در نقل و انتقالات مشکل دارد و به همین دلیل این تیم را در اولویت قرار داده است. به همین دلیل هم هست که در روزهای اخیر، منصور قنبرزاده، مدیرعامل سابق نفت بارها به وزارتخانه رفته و در اتاق وزیر با او گپ زده است. از قنبرزاده به عنوان اصلی ترین و تنها گزینه مدیرعاملی استقلال نام برده می شود. حکم قنبرزاده فعلا صادر نشده چون وزیر می ترسد با انتصاب او، منصوریان از استقلال برود و هواداران آبی دوباره رودرروی گودرزی قرار بگیرند. به همین دلیل هم هست که شاید تا اطلاع ثانوی، استقلال با همین هیئت مدیره ادامه بدهد تا آب ها از آسیاب بیفتد.

 

انتخاب قنبرزاده یعنی ورود شهاب الدین عزیزی خادم به هیئت مدیره استقلال. یکی دیگر از دوستان وزارت ورزش که صلاحیتش برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال تایید نشد. قنبرزاده و عزیزی خادم، رفیق گرمابه و گلستان هستند. عزیزی خادم اگر رییس فدراسیون فوتبال می شد، منصور قنبرزاده را به عنوان نایب رییس دوم و رییس سازمان لیگ معرفی می کرد. منصور قنبرزاده هم در صورت رییس فدراسیون شدن قصد داشت از عزیزی خادم به عنوان نایب رییس اول استفاده کند.

 

با حضور این دو نفر، بهرام افشارزاده و مقداد نجف نژاد از استقلال می روند. دومی بعد از عدم تایید صلاحیتش در انتخابات مجلس دیگر اهرم قدرت قبلی را ندارد و وزیر نامش را در لیست اخراجی ها نوشته است. به نظر می رسد گودرزی قصد برکناری کردنوری را هم دارد هرچند معینی هم چندان به مذاق او خوش نیامده است بخصوص با انواع و اقسام مصاحبه های هر روزه اش و درگیری لفظی با نجف نژاد. با این تغییر و تحولات، شهاب جهانیان به عنوان رییس هیئت مدیره انتخاب می شود، قنبرزاده بر صندلی مدیرعاملی تکیه می زند و عزیزی خادم همزمان نایب رییس و سخنگو خواهد بود.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: