کد خبر: ۶۶۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
تعداد بازدید: ۴۵۱
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال امروز به تمرین تیم ملی رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی جدید آبی پوشان تهرانی که به شدت سرگرم جذب بازیکنان جدید تیمش است، امروز به تمرین تیم ملی رفت. منصوریان در تمرین تیم ملی با استقبال کارلوس کی روش و افشین پیروانی مواجه شد و با آن ها خوش و بش کرد. 
اما دلیل حضور او در تمرین تیم ملی چه بوده؟ می توان حضور منصوریان در تمرین تیم ملی را ملاقات با وحید امیری دانست. منصوریان و استقلال به شدت به دنبال جذب این بازیکن هستند و از آنجا که کی روش اجازه نمی دهد هیچ بازیکنی از اردوی تیم ملی خارج شود، تیم هایی که واقعا قصد خرید امیری را دارند باید نماینده خود را به اردوی تیم ملی بفرستند.

امروزهم بعید نیست هدف منصوریان از رفتن به تمرین تیم ملی، راضی کردن امیری برای عقد قرارداد با استقلال باشد. هرچند که گفت و گوی کوتاه منصوریان با امیری در تمرین تیم ملی، پاسخ سوالات خیلی ها را داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: