کد خبر: ۶۶۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: ۱۸۵۴
ارسلان مطهری با اعلام استقلالی بودنش و علاقه به حضور در این تیم، آب پاکی را روی دست مدیران پرپسولیس ریخت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،با بالا رفتن احتمال حضور کاوه رضایی در قطر و عدم علاقه مسعود حسن زاده برای حضور در پرسپولیس، مدیران این تیم دست روی ارسلان مطهری گذاشتند. مهاجم جوان نفت که در دو سال اخیر توانسته بود نامی برای خودش دست و پا کند و جواب اعتماد منصوریان را بدهد.

 

پرسپولیسی ها با توجه به مشکلات موجود در باشگاه نفت، تقریبا به جذب مطهری امیدوار بودند ولی مصاحبه این بازیکن، آب پاکی را روی دست شان ریخت:«هر بازیکنی دوست دارد به تیمی بزرگی مثل استقلال بیاید و من که خودم هم بارها اعلام کرده ام که استقلالی هستم، قضیه برایم فرق می کند. اگر استقلالی ها من را بخواهند با افتخار به این تیم می آیم».

 

مورد مطهری تقریبا شبیه مهرداد محمدی است. او به واسطه مدیرعامل وقت راه آهن که عضو هیئت مدیره استقلال بود، در نیم فصل دوم در یک قدمی حضور در استقلال بود ولی اعلام کرد نمی تواند پیراهن تیمی را بپوشد که همیشه آرزوی شکستش را داشته است.

 

با توجه به توافقات ابتدایی کاوه رضایی با یکی از تیمهای قطری، منصوریان به احتمال فراوان خواهان مطهری می شود و نام او را جلوتر از مسعود حسن زاده در فهرستش قرار می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
بیخودی برای خودت پپسی باز نکن نه استقلال تو زا میخاد نه پرسپولیس
masood
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
ارسلان جان انشالله به زودی با پیراهن استقلال کبیر میبینیمت، جهت سوراخ کردن لنگ ...444444444444444444444444444وبله
masood
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
ارسلان جان انشالله به زودی با پیراهن استقلال کبیر میبینیمت، جهت سوراخ کردن لنگ ...444444444444444444444444444وبله
سیدرضاحسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
معذرت میخام کدوم ستاره؟اون سنگ هم حساب نمیشه چی برسه به ستاره بدبخت دیده منصور اومده استقلال داره پاچه خواری میکنه ستاره خخخخ
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: