کد خبر: ۶۶۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۳۱۵
فراز کمالوند:
فراز کمالوند تیم خوب و قدرتمندی را بسته و آماده مسابقات می شود، او لحظاتی پیش موفق شد خلعتبری را هم گسترش فولادی کند، کمالوند در این باره به بانک ورزش گفت: خلعتبری را به خدمت گرفتیم تا در راستای اهداف مان برای فصل جدید حرکت کنیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،فراز کمالوند تیم خوب و قدرتمندی را بسته و آماده مسابقات می شود، او لحظاتی پیش موفق شد خلعتبری را هم گسترش فولادی کند، کمالوند در این باره به بانک ورزش گفت: خلعتبری را به خدمت گرفتیم تا در راستای اهداف مان برای فصل جدید حرکت کنیم.

 

کمالوند درباره بازیکنان جدید مدنظرش گفت: در حال مذاکره با دو بازیکن جدید هستیم تا بتوانیم نیازهای مان را تامین کنیم، من فکر می کنم به خوبی آماده مسابقات باشیم.

 

مربی تیم گسترش فولاد در پایان گفت: لطف باشگاه بوده که به من اعتماد کرده، ما در راستای اهداف خودمان حرکت می کنیم، امیدوارم سال بعد بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: