کد خبر: ۶۶۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۷۴

بانک آینده خدمات CIP فرودگاهی را به سبد محصولات بانکداری اختصاصی افزوددر راستای ارزش آفرینی و ارائه خدمات بهتر و موثر­تر برای مشتریان بانک، به­خصوص مشتریان ویژه، «ارائه خدمات CIP فرودگاهی»در مجموعه سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده، قرار گرفت.

این خدمت که از تاریخ 19/02/1395 در کلیه شعب تهران در حال ارائه می­باشد؛از جمله خدمت­های متمایز بانک آینده است که به مشتریان بانک،عرضه می­گردد.

در این بسته، خدماتی مانند: انتقال مشتری مسافر از مبدا تا فرودگاه و هنگام بازگشت از فرودگاه تا مقصد، همراهی و مشایعت به محل جایگاهCIP و بالعکس، برخورداری از تشریفات و ورود و خروج اختصاصی، انجام سایر امور تشریفات نظیر: سپردن و استرداد بار توسط متصدیان، تشریفات گمرکی، اقدامات ترافیکی اعم از: رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما با سرعت و دقت مطلوب، پذیرایی از مسافر و هم­چنین استفاده از سیستم پذیرایی در جایگاه تشریفات، استفاده از خدمات اینترنت بی­سیم رایگان در محل جایگاه تشریفات و امکان پذیرایی از مستقبلین و مشایعین در سالن تشریفات بعد و قبل از انجام پرواز، به مشتریان محترم ارائهمی­گردد.

مشتریان گرامی می­توانند؛ برای کسب اطلاعات بیش­تر، با مرکز ارتباط بانک با شماره 27663200-021، تماس حاصل نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: