کد خبر: ۶۶۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۴۷۵
شاگردان لوزانو اگر در المپیک طلا بگیرند صاحب کفش طلا می شوند.
کفش طلا در انتظار والیبالی هابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران هم میهمان المپیک شد. اخیرا در تفاهم نامه ای که کمیته ملی المپیک با کفش ملی امضا کرد، قرار شد به قهرمان های ریو، کفش طلا هدیه دهند. حالا اگر والیبالی ها هم بتوانند در المپیک به مدال طلا برسند، کفش ملی به تمام بازیکنان این تیم کفش طلا هدیه می دهد. منوچهر صالحی مدیر گروه صنعتی ملی در این باره به خبرآنلاین می گوید: «کفش ملی افتخار می کند که والیبالیست های عزیز در المپیک روی سکو بروند و بتوانند طلا بگیرند. در صورت قهرمانی این تیم با اینکه والیبال یک رشته است ولی ما به تمام قهرمان ها این تیم کفش طلا هدیه می دهیم.»
صالحی درباره موفقیت و صعود والیبالی ها به المپیک هم توضیح می دهد: «این عزیزان توانستند شادی و نشاط را به جامعه تزریق کنند، آن هم با کمترین هزینه. والیبالیست ها با دغدغه ای که رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل داشتند، توانستند با هزینه ای کم تمام ایرانی ها را شاد کنند و باعث غرور ما شوند. این موفقیت کم نظیر بود و انشالله تداوم داشته باشد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: