کد خبر: ۶۶۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۱۵۹۶
اینطور که به نظر می رسد اولین وعده علیرضا منصوریان به مدیران استقلال به زودی عملی می شود.
به گزارش خبرداغ،اینطور که به نظر می رسد اولین وعده علیرضا منصوریان به مدیران استقلال به زودی عملی می شود. منصوریان هنگام ارائه برنامه اش به بهرام افشارزاده و همکارانش وعده داد که در صورت حضور در استقلال، کاوه رضایی و وحید امیری را به این تیم می آورد. منصوریان سرمربی استقلال شد و اینطور که به نظر می رسد، کاوه هم به زودی استقلالی خواهد شد.

 

از دیروز و بعد از آنکه بختیار رحمانی در اینستاگرامش، نام کاوه رضایی را تگ کرد، داستان حضور مهاجم ذوب آهن در استقلال به شکل جدی تری پیگیری می شود. کاوه که از پرسپولیس و لیگ قطر پیشنهاد دارد، گویا بیش از هر زمان دیگری به استقلال نزدیک شده. آخرین خبر درباره توافق او و استقلال، به رقم قرارداد رضایی با تیم جدیدش برمی گردد و اینکه کاوه با قراردادی دو ساله به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان، در فصل جدید پیراهن استقلال را می پوشد.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: