کد خبر: ۶۶۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
تعداد بازدید: ۳۹۲
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد در مورد انتصاب علیرضا منصوریان به سمت سرمربیگری استقلال، فقط مصوبه هیئت مدیره باشگاه استقلال را تائید کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات جام فجر اظهار داشت: از تاماش آیان پرسیدم سطح مسابقات چطور است و او گفت همه چیز خوب است.

وی افزود: وقتی رئیس فدراسیون جهانی از سطح مسابقات راضی است و همه چیز به خوبی برگزار می‌شود، قطعا مسابقات خوبی بوده است. این نشان می‌دهد که ایران توانایی این را دارد که در تمامی سطوح مسابقاتی را برگزار کند و سطح کلاس ما بالاست. امیدوارم در آینده نیز ایران میزبان مسابقات بیشتری باشد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه گفته شده وزیر ورزش و جوانان باید سرمربی استقلال را تایید می‌کرد، عنوان کرد: این حرف خوبی نیست. هیئت مدیره سرمربی را انتخاب می‌کند و چون رئیس مجمع وزیر ورزش و جوانان است، باید این مصوبه را تایید یا رد کند که معمولا من به هیئت مدیره‌ها احترام می‌گذارم و تصمیم آنها را تائید می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: