کد خبر: ۶۶۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
تعداد بازدید: ۴۲۷
فرهاد كاظمي قرار داد خود را با سياه جامگان به مدت سه فصل تمديد كرد.
به گزارش خبرداغ به نقل جام نیوز،فرهاد كاظمي دقايقي پيش در جلسه اي با علی عباسی مدیرعامل باشگاه به توافق رسید، و قرار داد خود را با سیاه جامگان به مدت سه فصل تمديد كرد.

 

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در این باره گفت: یک برنامه پنج ساله داریم و هدف مان این است که در پایان سال پنجم در مسابقات آسیایی باشیم. علی عباسی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه، درباره ادامه همکاری فرهاد کاظمی با سیاه جامگان اظهار داشت: امروز جلسه خوبی با فرهاد کاظمی داشتیم و قرارداد سه ساله امضا کردیم. خوشحالیم که با این مربی شایسته و کاردان ادامه می دهیم.

 

وی ادامه داد: امیدواریم مشهد را با همراهی مردم به جایگاه واقعی اش برسانیم. یک برنامه پنج ساله داریم و هدف مان این است که در پایان سال پنجم در مسابقات آسیایی باشیم. هر چند امیدواریم در سال سوم این هدف با حضور کاظمی محقق شود و از یکی از دو طریق جام حذفی و لیگ به مسابقات آسیایی برویم.

 

عباسی درباره زمان آغاز تمرینات تیم سیاه جامگان بیان داشت: ما تمرین را از روز اول تیر آغاز می کنیم. یک اردوی 20 روزه در ترکیه خواهیم داشت و سعی می کنیم به شرایط مطلوب برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: