کد خبر: ۶۶۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۴۳۵
جواد زرینچه که از گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال است امروز در ساختمان وزارت ورزش و جوانان حاضر شد.

جواد زرینچه که از گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال است امروز در ساختمان وزارت ورزش و جوانان حاضر شد و هنگام خروج از این ساختمان به خبرنگاران گفت: من برای دادن برنامه به اینجا نیامده بودم و می‌خواستم با آقای حسنی‌خو صحبت کنم. سال‌ها بود که ایشان را ندیده بودم و برای یک سری کار پیش ایشان آمده بودم. من برنامه را پارسال داده بودم و باید خدمت شما بگویم که سرمربی استقلال انتخاب شده و باید همه به او کمک کنیم. چرا که تا ساعت ۱۵ یا ۱۶ رسما اعلام می‌شود. به نظر من بهتر است که مسئولان استقلال باتجربه‌تر عمل کنند چرا که شرایط استقلال با بقیه تیم‌ها فرق دارد.»

 

 زرینچه درباره اینکه آیا در صورت سرمربی شدن منصوریان و ناکامی او این گزینه نمی‌سوزد گفت: صحبت من هم همین است. ما اگر کسی را انتخاب کنیم ولی کمکش نکنیم چیزی درست نمی‌شود. مثلا منصوریان اگر سرمربی شود ولی او را اذیت کنیم و به او حسادت بورزیم، هم او ضرر می‌کند و هم ما. این استقلال نیاز به تحول در بخش بازیکنان دارد و درباره مدیریت باشگاه هم باید بگویم که وزیر ورزش در این زمینه نظر می‌دهد. ما یک خانواده هستیم و حرف اول و آخر را پدر خانواده باید بزند. اگر منصوریان انتخاب شود باید همه به او کمک کنیم تا مسیر را به خوبی طی کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: