کد خبر: ۶۶۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۶۲۲
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به شدت از گفته های پرویز مظلومی در برنامه نود دلخور شد. حتی بعد از آن که مظلومی به اسم از وی تشکر کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به شدت از گفته های پرویز مظلومی در برنامه نود دلخور شد. حتی بعد از آن که مظلومی به اسم از وی تشکر کرد.بعد از صحبت های مظلومی در برنامه نود مبنی بر تنها بودن در استقلال، شهاب جهانیان عضو هیات مدیره این باشگاه برای مظلومی پیغام فرستاد که وی همواره از او حمایت می کرده. هرچند مظلومی بعد از شنیدن این پیغام از جهانیان به عنوان یکی از حامیان وی در باشگاه نام آورد، اما این موضوع باعث نشد تا دلخوری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از وی برطرف شود.

 

ناگفته نماند زمانی که بعد از بازی استقلال و تراکتور رسما طرح برکناری مظلومی در هیات مدیره مطرح شد، جهانیان یکی از اعضای هیات مدیره بود که محکم پای ابقای مظلومی ایستاد تا وی به کارش تا پایان فصل ادامه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: