کد خبر: ۶۶۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
تعداد بازدید: ۴۶۱
اوحدی:
رییس سازمان حج و زیارت گفت:افرادی که برای حج تمتع ثبت نام کرده بودند با مراجعه به بانک ملی می توانند پول خود را دریافت کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان: سعید اوحدی اظهار کرد:با توجه به قطع روابط سیاسی میان ایران و عربستان و پیش بینی هایی که درخصوص کارشکنی ها در رابطه با اعزام زایران ایرانی به حج داشتیم هنگام فراخوان ثبت نام حج تمتع اعلام کردیم که طی هماهنگی با بانک ملی حساب به نام خود زایر افتتاح می شود.

وی افزود: افرادی که برای حج ثبت نام کرده اند می توانند طی مراجعه به بانک ملی پول خود را دریافت کنند و سود متعارف نیز به آن اختصاص می یابد.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: افردای که برای حج عمره ودیعه گذاری کرده اند بعد از راه اندازی حج عمره اولویت هایشان پابرجاست و سود تا ۲۰ درصد به حساب ها تعلق می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: