کد خبر: ۶۶۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۷۷۸
رضایی؛
کاوه رضایی ستاره خط حمله ذوب‌آهن از جمله بازیکنانی است که درباره‌‌اش شایعه زیاد بوده است.
اگر از اروپا و کشورهای عربی پیشنهاد نداشته باشم به پرسپولیس می‌رومبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، هنوز فصل تمام نشده، شايعات زيادي درباره تيم جديد او به راه افتاد. برانكو سرمربي پرسپوليس از مشتريان سرسخت كاوه بود و از همان روز اول نقل و انتقالات از باشگاه خواست تا كاوه را جذب كنند. اتفاقاً رضايي پرسپوليسي است و مي‌گويند در تمرينات ذوب‌آهن و پس از دربي، براي استقلالي‌هاي تيمش كري خوانده است.
 
رضايي اما فعلاً به پيشنهاد پرسپوليسي‌ها پاسخي نداده و گويا هدف اصلي‌‌اش بازي در خارج از ايران است. اين بازيكن حتي به نزديكان خود گفته است: «دوست دارم به اروپا بروم و آنجا بازي كنم. برايم مهم نيست چقدر پول بگيرم، حتي اگر پول كم بدهند به اروپا مي‌روم. هدفم اول بازي در يك باشگاه اروپايي است و اگر اروپا نشد احتمالاً به كشورهاي حوزه خليج فارس مي‌روم.»
 
اين حرف‌ها نشان مي‌دهد ايران اولويت سوم كاوه براي بازي كردن است. در اين صورت احتمال حضور او در پرسپوليس بسيار كم خواهد بود مگر اينكه اتفاقات ديگري بيفتد و نظر كاوه به مرور زمان تغيير كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: