کد خبر: ۶۶۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۶
تعداد بازدید: ۴۶۹
حضور مهدي رحمتي در بازي با ذوب‌آهن با حاشيه‌هاي بسيار زيادي همراه بود. در شرايطي كه اين بازيكن به خاطر تخلفات انضباطي‌اش در بازي با تراكتورسازي در آستانه محروميت قرار داشت،‌

فدراسيون فوتبال در تصميمي تاريخي حكم دو جلسه محروميت او را به آغاز فصل آينده ليگ برتر موكول كرد تا رحمتي مشكلي براي همراهي استقلال در اين مسابقه نداشته باشد.

 

با اين همه بازي فينال، بازي رحمتي نبود. او روي گل ذوب‌آهن گناهكار اصلي بود و البته در مهار هيچيك از پنج پنالتي تيم اصفهاني موفق عمل نكرد.

 

به نظر مي‌رسد اگر رحمتي در اين بازي محروم بود و وحيد طالب‌لو شانس بازي پيدا مي‌كرد، اين احتمال وجود داشت كه استقلال در خط دروازه عملكرد بهتري داشته باشد. به هر تقدير رحمتي را بايد بازنده بزرگ فينال دانست؛ مردي كه قاچاقي بازي كرد و البته نتوانست كمكي به تيمش برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: