کد خبر: ۶۶۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۶۹۶
روحم از رفتن ابراهیمی به قطر خبر ندارد؛
سرمربی استقلال نسبت به رفتن بازیکن تیمش به قطر ابراز بی اطلاعی کرد.
واکنش مظلومی به جدایی ستاره استقلال و اعتراض به پرسپولیسی هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،یکی دو روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر اینکه امید ابراهیمی با یکی از تیم‌های قطری به توافق رسیده است به گوش می‌رسد اما سرمربی استقلال هم به این موضوع واکنش نشان داد.

 

پرویز مظلومی سرمربی استقلال اما پیش از شروع فینال جام حذفی در همین خصوص گفت: «باور کنید از اینکه ابراهیمی می‌خواهد به الاهلی برود هیچ خبری ندارم و روحم از جدایی او هم بی اطلاع است!»

 

همچنین مظلومی نسبت به حضور برخی تماشاگران معترض شده بود. سرمربی استقلال گفت که چرا پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه آمده‌اند؟! این اعتراض مظلومی در حالی بود که مسئولان گفتند هواداران فولاد به ورزشگاه آمدند و پرچم فولاد را به همراه دارند.

 

مظلومی زمانی که وارد ورزشگاه شد هم به تورهای مشکی دروازه‌ها معترض شد و به داور چهارم گفت: «چرا تورهای دروازه‌ها مشکی است؟! این موضوع باعث شده که هیچ چیزی معلوم نباشد.»

 

وی خواستار این شد که تورهای دروازه‌ها تغییر کند. پیش از این سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز به این مسئله معترض شده بود. مسئولان ورزشگاه در واکنش به انتقاد پرویز مظلومی گفتند که تور دیگری ندارند.

 

این مسئله با خنده سرمربی آبی‌پوشان همراه شد و وی گفت: «چگونه از صبح به این موضوع توجه نکرده‌اید؟! نمی‌توانستید آن را تهیه کنید؟!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: