کد خبر: ۶۶۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۶۰۰
آخرین خبرها از نقل وانتقالات تیم های تبریزی؛
دو تیم تبریزی گسترش و ماشین سازی همچنان در مسیر جذب بازیکن پیشتاز هستند.
تراکتور همچنان خاموش/گسترش و ماشین فعال در جذب بازیکنبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی که در لیگ پانزدهم با بازیکنان خوبی که به خدمت گرفته بود ،وجایگاه چهارمی لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود . باپایان بازی باالنصر به یکباره هم بازیکنان خواهان خداحافظی از پرشورها شدند. وامیر و تراکتور راباهم تنها گذاشتند. اما ازسویی دیگر گسترش و تیم تازه لیگ برتری ماشین سازی همچنان پیشتاز نقل وانتقالات هستند.به طوریکه خبرهای نقل وانتقالات به این تیم ختم می شود.

امیر می ماند یا نه 
این روزها نگرانی عمده تیم فوتبال تراکتورسازی به مسئله امیر قلعه نویی، ماندن یا نماندنش اختصاص یافته است. ازسویی خبر ماندنش نقل زبانها شده وازسویی حضور نیافتنش در تیم به خبر اصلی این روزهای تراکتور تبدیل شده است. البته برنامه از وی خواسته شده است اما باید دید که چه اتفاقاتی در آینده به وقوع می پیوندد. امیر می ماند یا نه 

تکلیف خالد شفیعی سه شنبه مشخص می شود
خالد شفیعی که مورد توجه تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار گرفته بود وبه باشگاه رفته بود اکنون در وضعیت نامعلومی قرار گرفته است . قرار است وی تکلیفش سه شنبه مشخص شود.

خداحافظی بازیکنان سرخ از پادگان ژنرال
گفته شده برخی تراکتوری ها از تیم خداحافظی کرده اند، البته باتوجه به صحبتهای مسئولین فعلا خداحافظی در کار نیست وفقط بازیکنانی که خدمتشان به پایان رسیده است هنوز تکلیفشان به لحاظ انتخاب تیم مشخص نشده است.

تراکتور به دنبال جذب نور محمدی
همچنین تیم فوتبال تراکتورسازی و مسئولان این تیم درصدد بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس علیرضا نور محمدی هستند، تیم های پدیده و ذوب آهن هم درصدد به خدمت گیری این بازیکن هستند باید دید کاپیتان سرخ پوشان سر از چه تیمی در می آورد.

گسترش و ماشین موفق در امر جذب بازیکن
شاید از موفق ترین تیم های لیگ در امر جذب بازیکن بتوان به دو تیم تبریزی گسترش و ماشین سازی اشاره کرد . این دوتیم از ابتدا سرمربیان خود کمالوند و خطیبی را برگزیدند تا قدمی از سایر تیم ها جلوتر باشند.

جذب دخسوس و اسدی برای گسترش و سانتوز و صادقیان برای ماشین سازی چنان بمب خبری بود که به وضوح همه دانستند که این دوتیم با عزم جدی آمده اند تابرای قهرمانی بجنگند و از همان ابتدا اسب قهرمانی را زین کرده اند. 

بایددید که بازده تیمی کدام تیم در لیگ بیشتر است.و چه تیمی به موفقیت در لیگ شانزدهم دست می یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: