کد خبر: ۶۶۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۵۰۲
با حکم وزیر راه و شهرسازی؛
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حکمی نادر محمدزاده را به عنوان مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران منصوب کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران منصوب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، آخوندی در حکم مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرده است: در انجام این ماموریت ضروری است، قوانین، سیاست‌ها، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان محترم به دقت اجرا و در زمینه نگهداری راه‌ها و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان مراقبت ویژه به عمل آید.
مسئولیت مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین و قائم مقام معاون وزیر و معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از سوابق نادر محمدزاده در حوزه راه و شهرسازی است.
پیش از این فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بود که از مرداد ماه سال 1390 از سوی علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم به این پست منصوب شده بود.
وزیر راه و شهرسازی امروز همچنین در حکم دیگری حسن صبوری فخار را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان قم منصوب کرد. وی پیش از این سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان قم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: