کد خبر: ۶۶۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۴۴۱
در چابهار رخ داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی توسط پلیس فتا خبر داد.
سوء استفاده مالی از اعتماد صاحب حساببه گزارش خبرداغ ،سرهنگ محمد نور بخش  فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: در پی مرجوعه قضایی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: شاکی پرونده اعلام داشت که زمانی که به بانک جهت دریافت وجه نقد مراجعه کردم متوجه شدم که از حساب بانکی ام مبالغی به صورت غیر مجاز برداشت شده است.

 

فرمانده انتظامی افزود: پس از ثبت اظهارات شاکی توسط پلیس فتا، کارشناسان در تحقیقات فنی و تخصصی خود و کنترل تراکنشهای بانکی متوجه شدند که مبالغی از حساب بانکی شاکی تحت عنوان پرداخت قبوض و خرید شارژ برداشت شده است.

 

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات فنی گسترده عامل برداشت غیر مجاز شناسایی و با هماهنگی لازم نامبرده دستگیر و جهت بررسی بیشتر موضوع به پلیس فتا منتقل شد.

 

وی گفت: متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی بود ولی زمانی که با ادله پلیس مواجهه گشت در اعترافات خود بیان داشت با توجه به اینکه با شاکی رابطه خانوادگی و فامیلی داشتیم صاحب حساب با اعتماد کامل کارت بانکی اش را جهت برداشت وجه که به خود ایشان بدهم در اختیارم قرار داده بود من هم پس از پرداخت وجه به شاکی، از این فرصت سوء استفاده کرده و با قرار دادن رمز دوم اینترنتی و سرقت اطلاعات کارت وی در فرصت های مناسب اقدام به پرداخت قبوض و خرید شارژ از حساب بانکی وی می کردم.

 

برنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: